Jump to content

randyp

BMT Benefactor
  • Content Count

    2,444
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    18

Everything posted by randyp

  1. Hi old buddies, just popping in saying hello and all is well, just busy as a bee, will visit again when I can stay longer,,,randyp
  2. So far GG, I just hang a red flag on each corner bit, say a little prayer, spew some black smoke and piss everybody off behind me on the two lane Texas roads,, lol. Randy'p
  3. Killer still pulling like a mule
  4. Yes,, Happy Thanksgiving to all my good friends! Sorry to be a day late on responding,,, so full of turkey I couldn't get off the couch. Thanks to all of you for being such good friends,, world needs a whole lot more of the kind of friendship we all have. It could learn a lesson from this website. randyp
  5. Yep,,,luberfiner 500,,perfect match,, thanks all,,,randyp
  6. Thanks my friends, ABC was gonna try to have one in by Tuesday, strictly by measurements, I'm gonna go by heavy truck store Monday and look at the 500, I bet that's it, it looks like a luberfiner. Thanks again!! Randyp (I will get some newer pics of olé killer on here, still used 2 or 3 times a week and going strong, just needs some paint)
  7. I lost notebook on all Killer B filter numbers, pulled oil filter out and all numbers were not readable, ABC having trouble matching it, bout 10 inches high, 8 across, 2 hoses in bottom of canister so I assume that is a bypass filter? Handle on top of filter,, anybody got any ideas? 1961, 672 engine, nonaspirated. I'm in a panic, gotta move Tuesday. Thanks,,Randyp
  8. heh hehe,,, you still got it,,,randyp
  9. Crazy about that lil blue pill! Best invention ever,,,Randyp
  10. Well,, come spring,,, its happening,," It's on like Donkey Dick,,I mean donkey Kong. randypee
  11. Looks like something I might been tempted to use on my pecker when I was a young, horny, healthy, energetic lad! I don't know how I survived those years. randyp
  12. I meant smelters,,, dam dumbest spell check on this computer!!!
  13. I always wanted to run bulldozer nekkid. By golly,, come spring I'm a gonna do it!! Better do it fore the hummingbird smelters hatch though.I know y'all is anticipating picks,,, film at eleven,,randyp
  14. heh heh ,,I must be getting old, shouldn't tell this on myself, I forgot my password, tried all I could think of, no luck. It came to me in a dream other night though,,, so lo and behold! It worked! I need to dream I won the lottery now,,(while I was "riding" that girl in the T-shirt pic earlier in this post). Ahl be bock,,,randyp
  15. We got a real light dusting down here in Texas,, got up this morning, stepped out on back porch, temp said 23, stepped back in, threw log in fireplace, made a flying leap back under electric blanket, screw working! randyp
  16. Hi GG,, started out with a million gallon oil storage tank pad, then its been berms, dikes, clearing and turning 7 acres into a parking lot, demo a couple buildings, hauling bunch gravel in, compacting,,,etc. I guess it will be a year next month. Its been real good pay, steady work. Good to hear from you, enjoy holiday,,,,randyp
  17. Hey Paul! That sure ain't a Texas hog,, ours down here got routers bout 2 feet long, and can tear up more pasture than a John Deere tractor. I shortened ones snout bout a week ago though, was walking along a creek looking for arrow heads and he came trotting down dry creek bed toward me, had trusty .357 on my hip,(learned my lesson bout being unarmed there a good while back) anyways, I went into one them "Indian squats", got me a good squinty aim, he got to bout 15 yards from me, and I put one right into that oversize snooter of his whilst he was looking dead toward me trying to pick up my scent. He dropped like a big sack of taters. His smelling and breathing days are over, now he's just laying there smelling bad. Have good holiday, good to hear from you,,randyp
  18. Well sorry I missed call slpwlker, woulda been an honor to buy your lunch. Try again if you get this way again. I been seeing load after load of giant cat end dumps coming through here, just the frames and engines of course. Doing dirt work at Lone Star, bunch times I can't answer my phone, all them white hat big wigs eyeballing me while pushing dirt and they really squeal when you stop or slow down, kinda be glad to get that done and move on, been there almost a year, been good steady income though. Its sorta mentally straining though, and my mental capacity is dwindling,, along with my patience. heh hehe,,, got one out there that I'm getting bout ready to tell him where he can stick that fancy clean white hard hat, along with his tie. Good to hear from y'all,, have good labor day and week,,,randyp
  19. Thanks very much all my good friends! Ed, miss p and boy child are all fine, she started to retire this year, I told her to get her CDL before she did that, I need a hand, for some unknown reason, she said she would prolly just work another 84.5 years at school instead of jumping on opportunity to be around me all day,,humph,,,,strange woman!! Daniel is all tied up in football season and doing real good,, y'all all hang in there,, cooler weather is on the way! randyp
  20. Been all tied up with USS STEEL,, been missing all y'all,, working and sweating like a who're in church,,7 days a week,,, slowing down now so maybe can start back on here and join the banter,, hope all are well,,, health hasn't been too good anyway,, but I'm hanging in there,,, brutal summer down here.....randyp
  21. Killer hauled my Komatsu D 41 to track shop today for new undercarriage, im broke now, (financially). I dint want a repeat of what happened coupla months back,,,randyp
  22. Spent many a long lonely 12 hr night on one of them, going back and forth, back and forth,,,always kept slot deep enough to hold me in so I could get a short nap in reverse,,,randyp
×
×
  • Create New...