Jump to content

B42

Puppy Poster
  • Content Count

    26
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Good

About B42

  • Rank
    Over Drive

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Michigan

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. B42

    1971 Brockway N457

    I decided not to get this, I always had bad luck when Anything "More than Rare" as I've been on hold for 6 Years looking for parts for my 75 Pontiac Grand LeMans (1 of 6000) Instead might get a 77 IH 4070B Sleeper Single axle, Running & Driving Low miles. Here's the add if anyone wants to try to get it. https://zanesville.craigslist.org/cto/d/1971-brockway-n4571-coe-mack/6650058080.html
  2. B42

    1971 Brockway N457

    I ain't even heard of wedge brakes till now. At 20 yrs old I mostly only know some of the Mid 80s trucks parts
  3. B42

    Returning to Whence it Came

    I'm not sure but I can give you his Number to call.
  4. B42

    1971 Brockway N457

    A few people I talked to on facebook said, These used Wedge brakes which are readily available but very hard to find Parts for plus someone to repair them Most shops now days won't touch them Their mechanics don't know anything about them... Resale is good and they are exceptionally hard to find parts for Just don't find them sitting around for parts, even as much as old GMCs. An aluminum cab in an older truck is preferable over steel because of the rust. A friend said Cabs lose on chassis was a problem, So bad it would move when driving enough to cause the accelerator to stick. (<-- WOW) The cab is made by Sheller globe for Brockway and Mack... So with that little bit Not sure how this will go If Not hell I'll buy that Dodge next to it!!! LOL, I know Old Tony Youngblood will wanna buy it from me for Parts! hahaha. The only guy who owns more than 3 Dodge Big Horns!!
  5. B42

    Returning to Whence it Came

    I'm trying to buy it right now as we speak, if i can't save it i will part it out.
  6. B42

    1971 Brockway N457

    I'll try to save it if I can... If Not I can make some $$ parting it out. lol
  7. B42

    1971 Brockway N457

    ah ok. I'm not on very much only when I need info or help hope it isn't totally rusted out. Either way if it is I'd make some good cash parting it out! lol.
  8. B42

    1971 Brockway N457

    i thought it was an diamond-t lol I can ask for you... But yeah Not horrible on metal work. I looked up online it said this model came with a Cummins 230
  9. B42

    1971 Brockway N457

    Found this truck online, a friend arguably says only around 20 left in existence... I think otherwise from all the pictures I've seen online. what's still available for this truck, I think it's a small cam Cummins 250 or a 290 Ran when parked it shows... clear title, Ohio There is visible Some rust and holes nothing new to me... looks like low miles Not sure if it runs now or not... been looking for a single axle sleeper cabover for 2-3 years now in Michigan. Say's in the Ad. "I have been told is essentially a Mack with a Brockway body. It is a complete truck as far as I can tell" Just seeing if it's worth Buying and Restoring to Running/Driving Condition. He was asking $1400
  10. Thanks, Sorry for the late reply. Haven't been on. Yeah no right?!? I grew up on our 110 Acre Blueberry farm so Learning Clutch was kinda made too be.
  11. B42

    Collection for Otherdog

    Would be cool to see your collection Dan!. I got the IH running
  12. Thanks! I have still have it, been looking at an 2nd option if I get stuck and have too sell it for something "Common"
  13. Found this on that website and that's all I know about it. would be cool to own one but I heard from some where very few H67's were made..

Welcome to BMT!

...The world's best antique, classic & modern Mack Truck support forum! Founded in 2000, BigMackTrucks.com is the place to go for everything related to Mack Trucks!

BMT!

BigMackTrucks.com is owned and operated by Watt's Truck Center, New Alexandria, PA. This forum and it's contents are not affiliated with Mack Trucks, Inc. or Volvo Trucks North America.

×